Batoh Upbeat Backpack Zip Neo Mint

Kód: 9230
36 € / ks
Skladom (1 ks)
Môžeme doručiť do:
27.10.2021

VIP CLUB sk

✅  batoh z kolekcie Upbeat

✅  obľúbená značka, výrazná mentolová farba

✅  video produktu v detailných informáciách

Detailné informácie

Podrobný popis

Výrobok z kolekcie Upbeat spĺňa požiadavky pre mestský batoh určený na každodenné užívanie a to za rozumný peniazVnútorný priestor je vybavený prepážkou na chrbtovej strane, kam sa pohodlne zmestí napríklad menší notebookPredok zdobí praktické vrecko na zips.

Ďalšie prednosti (video):

- ergonomické ramenné popruhy

- pútko pre nosenie v ruke či zavesenie

- bočné voľné vrecká z oboch strán doplnené o "tajné" bočné vrecko 

Ponúkaný model je v mentolovej farbe.

Hodnotenie Kufrlandu:

kufrland-do letadlakufrland-dobrá značkakufrland-skvelá cena

Dodatočné parametre

Kategória: Batohy
Záruka: 2 roky
Farba: zelená
Farba- upresnenie: neo mint
Rozmery (v cm): 29x42.5x19
Hmotnosť (v kg): 0,4
Objem (v litroch): 19.5
Materiál: polyester

Video Upbeat

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

american-tourister-logo-FE5102B94A-seeklogo.com

American Tourister ponúka rozsiahlu modelovú radu kvalitných cestovných batožín, ktoré sú svieže, zábavné a farebné za dostupnú cenu. Vďaka presadzovanej vysokej kvalite ponúka kolekcia značky American Tourister kombináciu štýlu a praktickosti a pokrýva širokú škálu cestovných batožín, ideálnych pre všetky cesty. Všetko začalo v roku 1933, kedy zakladateľ spoločnosť Sol Koffler venoval svoje celoživotné úspory k rozbehnutiu spoločnosti zaoberajúcej sa výrobou batožiny v meste Providence na ostrove Rhode Island. Jeho snom bolo vytvoriť dômyselný kufor, ktorý by mohol predávať za jediný dolár. V roku 1945 sa začalo vzmáhať cestovanir lietadlom a preto začal byť dopyt po ľahkých batožinách. Spoločnosť tak predstavila kufor Hi-Taper. V 50. rokoch spoločnosť začala experimentovať s novými materiálmi a vyrobila prvú batožinu z lisovaného materiálu na svete. Výrazne moderný dizajn bol dokonale schopný odolať aj hrubému zaobchádzaniu. Keď neskôr v 60. rokoch došlo k prudkému rozmachu medzinárodného cestovania, bola spoločnosť American Tourister prvá, ktorá "vyskúšala svoju batožinu za letu" vďaka personálu veľkých leteckých spoločností. V roku 1993 bola zakúpená spoločnosťou Samsonite a vytvorilo sa tak spojenie najväčších výrobcov batožiny na svete. Značka aj naďalej pokračuje v raste a svoju činnosť vyvíja vo viac ako 90 krajinách celého sveta. Je tak stále jednou z popredných značiek.