Nákupná taška s batohom Helena Vera Blue 2-set

Kód: 5018
Middle Class
Značka: FABRIZIO
65 € / sada
Vypredané

VIP CLUB sk

✅  sada nákupnej tašky a batohu

✅  dá sa zložiť na polovičnú veľkosť

 

Detailné informácie

Podrobný popis

Tento vydarený set nákupnej tašky na kolieskach a batohu v rovnakom designe je novinkou na trhu ale okamžite vzbudila veľký záujem. Vzhľadom k tomu, že je navrhnutá vo sviežom a modernom štýle, páči sa nielen seniorom, ktorí nákupné tašky najviac používajú ale zaujímajú sa o ňu aj mladí ľudia. Kombinácia tašky a batohu umožňuje odviesť až 60 litrov nákupu.
Hlavné prednosti setu:
- možnosť zložiť tašku na polovičnú veľkosť
- ľahká konštrukcia a rolltop systém pri batohu
- vrecko na doklady na zadnej strane tašky doplnené o vrecko so žetónmi pre nákupný košík
- bočné sieťované vrecká na dáždnik, fľašu s vodou či časť nákupu
- praktický stojan zaisťujúci stabilitu
- omývateľné vnútro
- závesné zariadenie vďaka ktorému je možné zavesiť na nákupný vozík (viď. foto)

Hodnotenie Kufrlandu:

 kufrland-nízká hmotnosťkufrland-novinkakufrland-obľúbený produktkufrland-jedinečný design

Dodatočné parametre

Kategória: Tašky
Záruka: 2 roky
Farba: motív (pestrofarebná), modrá
Rozmery (v cm): 99x57x44
Rozmery v složenom stave: 50x45x9
Hmotnosť (v kg): 2,5
Objem (v litroch): 40 + 20
Materiál: nylon+hliník
Počet koliesok: 2
Maximálna doporučená nosnosť (v kg): 20

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

kufrland-fabrizio-logo

Prapôvod firmy Fabrizio nájdeme v Česku a to konkrétne v Reichenberg (Liberci), kde už v roku 1652 rozbehol podnikanie Christian Sieber. Pôvodne išlo o výrobu vriec. Firma sa neskôr presťahovala do Bad Reichenhall v Bavorsku a postupne rástla až do dnešných rozmerov. Firma má stále rodinný charakter a už jedenásta generácia dohliada na kvalitu výrobkov, ktoré sa navrhujú v Nemecku a vyrábajú v Ázii. Precíznosť tak ide ruka v ruke s lacnou cenou.